dilluns, 17 de desembre del 2012

Què és poesia?

Poesia és tot allò que em fa sentir bé, és allò que et deixa compartir amb els altres, que et fa gaudir expressant el que tu sents amb il·lusió.

Tot això és poesia per a mi, però jo no ho sabia fins que enguany he fet una assignatura de Literatura Universal Catalana i en ella he hagut de fer o seleccionar un poema i explicar-lo com jo volgués, però de manera que quedés reflectit en un curtmetratge.

En fer-ho ha sorgit un vídeo que per a mi ha estat molt gratificant poder-ho realitzar, amb una poesia d’en Vicent Andrés Estellés, la col·laboració de molts amics i familiars , doncs m’han ajudat amb la música i amb la tècnica.

A tots ells gràcies i esper que vos agradi tant com a mi.


Si no és amb valtros... from cira on Vimeo.

* Se que al final del vídeo hi ha una errada ortogràfica però m'ha estat impossible de canviar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada